Last chaos

Last chaos,Castle of heroes.


#1 2010-04-29 17:52:24

 jorny

Administrator

4484488
Skąd: Koszalin
Zarejestrowany: 2010-04-28
Posty: 44
Punktów :   
WWW

Poradnik dla czarownicy By LRSA

Poradnik w całości pobrany stąd : http://lastchaos-forum.gamigo.pl/showthread.php?t=19440

Czarownica na początku jest powolna i nie zachwyca
zadawanymi obrażeniami, często nie trafia przeciwnika.
Później staje się prawdziwą magiczną morderczynią czy
to w pvp czy pve. Posiada kilka skili obszarowych,
potężne skile atakujące oraz szeroką gamę buffów.
Grając Czarownicą musimy się przestawić na ciągłe
uciekanie. Mamy malutko obrony i po prostu musimy
trzymać się na dystans. W przeciwieństwie do Strzelca
nie mamy tak wiele uników. Jesteśmy więc "skazani"
na dynamiczną (wciąż używamy skili) walkę połączoną z
joggingiem


Spis treści:

1) PET
2) BROŃ I ZBROJA
3) STATYSTYKI DO 31LVL
4) FARMIENIE PU
5) ILE PU ZEBRAĆ
6) RZEMIOSŁO
7) SKILE DO 31LVL
8) SKILE PO 31LVL
9) PLAN DZIAŁANIA
10) ACC
11) OD AUTORKI

1) PET

Tu sprawa jest jasna - expimy kucyka, by w przyszłości
mógł dawać nam bardzo przydatne buffy. Zmieniamy go w
wierzchowca na 37 lvl (gdyż wtedy defensywne i odensywne
rżenie są wymaksowane) lub 38 (wtedy możemy wyuczyć się
jeszcze jakiejś umiejętności, np: Płacz, który przyciąga
do nas moby).

Kiedy mamy już konia około 20lvl (dajemy mu wszystko
w obronę, gdyż to nam będzie bardzo potrzebne przy
farmieniu PU w Świątyni Procyon), możemy zacząć expić
smoczka (jeśli jednak wolisz konia, ostrzegam, że często
się zawiesza przy zbieraniu dropu). Smoka nigdy nie
przemieniamy w wierzchowca! Na wieku wieków niech
zostanie petem, wspomagającym nas dzielnie, podwyższając
statystyki, w zależności od naszych potrzeb).

2) BROŃ I ZBROJA

Czarownica posługuje się kosturem, jednak do momentu
wybrania klasy mamy wolny wybór. Różdżka jest szybsza,
jednak ma dużo słabszy atak magiczny niż kostur.
Analogicznie kosturem bijemy minimalnie wolniej, ale
zadajemy większe obrażenia.

Do farmienia PU warto mieć secik na +4/+6. Dzięki temu
zyskujemy więcej obrony, a także pocieszną wróżkę,
latającą nam przy głowie Szpan

3) STATYSTYKI DO 31LVL

Do momentu wybrania przez nas klasy WSZYSTKIE
punty statystyk rozdajemy w Inteligencje! Po wybraniu klasy
następuje reset skili i możemy je rozdawać wg potrzeb,
aby móc wykupić wszystkie skile.

W ostatecznym rozrachunku staty mają wyglądać tak:

Siła: 0
Zwinność: 17
Inteligencja: x (wszystko co zostanie)
Kondycja: 17

4) FARMIENIE PU

Zmora wszystkich graczy, ale niestety konieczność.
To właśnie odróżnia Last Chaos od innych gier MMO.
Eliminuje się dzięki temu graczy niewytrwałych oraz
po prostu noobków myślących, że zdziałają coś wysokim
levelem bez potrzebnych Punktów Umiejętności.

Cóż to takiego blokada expa? Aby efektywnie zbierać
PU, musimy dołączyć do gildii z minimum 6 levelem,
bądź sami taką stworzyć (czego nie polecam, gdyż kosztuje
to trochę kasy i dość sporo PU, więc jeśli to nasza
pierwsza postać, jest to zwyczajnie nieopłacalne).
Za każde 10k Punktów Umiejętności, w naszych statusie
naszej postaci nalicza się 1 SP.

Przywódca gildii może nam na naszą prośbę zablokować
doświadczenie. Nie zwiększy to ilości otrzymywanego
przez nas PU, jednak nie pozwoli na przekroczenie
poziomów, na których otrzymujemy go najwięcej za
moba.

Najdogodniejszymi poziomami do farmienia PU są sławny
oczywiście 17 (polecam Szelmom), 20 (idealny dla
dla Uzdrowicielki oraz Czarodziejki),
25 oraz 29 (Czarodziejka)
Innych klas nie wypisuję, gdyż po prostu nimi nie
grałam i nie mając porównania, nie chcę nikogo
wprowadzać w błąd.

To, jaki level wybierzemy do farmienia PU zależy od
posiadanej od nas broni. Używając eventówki, którą
otrzymujemy po skończeniu nauki u naszego mistrza,
czyli po osiągnięciu 20lvl, farmimy na 20, 23 lub 25lvl.
Mocniejszy od eventówki Czarodziejki jest kostur na
21lvl. Jeśli chcemy farmić na 25lvl musimy zainwestować
w broń 29lvl z dużym plusem, a jak na 29, to już 33
z plusikiem również pokaźnym, gdyż orki nie są już tak słabe
jak ghule czy mumie.

Ostatecznie Czarodziejkom polecam farmić na 20,
23 lub 25lvl (zależnie od broni). Broń Boże nie
na 17! To męczarnia, wieczny brak many... Na 20
lvl możemy wykupić skil skracajacy czas regeneracji
many.

5) ILE PU ZEBRAĆ

Do 140lvl Czarownica potrzebuje na

a) Skile aktywne: 23.540 PU


b) Skile pasywne: 20.167 PU PU oraz 2.240.000.000

Razem daje nam to ponad 43k PU.
No tak, zabrzmiało strasznie
Ale powiedzmy sobie szczerze... Niewielu w ogóle dojdzie
do 140lvl. Po 92 wbijanie lvl jest monotonne i mało
efektywne bez sięgania po dopalacze z Item Shopu. Więc
jeśli wiesz, że nie będziesz miał takiej możliwości,
nie farm tyle PU, gdyż po drodze po prostu padniesz z nudy,
zrezygnujesz, nie poznasz tak naprawdę czym jest ta gra.

Poza tym, w trakcie gry (bijąc białe mobki) także
dochodzi nam trochę PU. Nieporównywalnie mniej niż
w Procyon, ale uzupełnia braki. Ja polecam wyfarmić
25-30k PU i nie martwić się naprawdę dłuuugo o PU

Kaską nie zaprzątajcie sobie głowy - sama wpada w trakcie gry.


Jeżeli pomogłem,daj reputa.

Offline

 

#2 2010-04-29 17:53:46

 jorny

Administrator

4484488
Skąd: Koszalin
Zarejestrowany: 2010-04-28
Posty: 44
Punktów :   
WWW

Re: Poradnik dla czarownicy By LRSA

6) RZEMIOSŁO

Są to umiejętności specjalne, które możemy nabyć od
NPC w Juno i Dratan. Po co nam one? Oczywiście z założenia
do wyrobu broni, zbroi, miksturek... Ale jak jest naprawdę?
Wyrób broni jest nieopłacalny, za to znów przydaje się
osobom z dostępem do Item Shopu.

Wszystkie skile specjalne kosztują 3801 PU.
Wykupującje wszystkie, ukrywamy PU przed ewentualną stratą w
wypadku śmierci. Aby je odzyskać, gdy kiedyś zabraknie
nam na wykupienie jakiegoś skila, kupujemy z Item Shopu
Kartę Rzemiosła, która zwróci nam zainwestowane w
rzemiosło PU.

7) SKILE DO 31lvl

Jeśli masz wyfarmione dużo PU i w przyszłości będziesz
mógł wykupić z Item Shopu Kartę zwracającą wszystkie
zainwestowane PU, maxuj wszystko oprócz skili do podziemia.

Kiedy jednak musisz oszczędzać i liczyć się z każdym PU,
polecam rozłożyć skile w ten sposób:

a) Skile aktywne

* Wybuch energii - podstawowy skil atakujący, przyda się na
początkowych poziomach, aczkolwiek Ostrze Energii sprawuje
się znacznie lepiej. Nie jest zbyt drogi jeśli chodzi o pu,
więc co nam szkodzi wymaksować ;]
* Nova energii - skil podziemia. Wykup tyle poziomów,
ile potrzeba na odblokowanie kolejnego skila.
* Ostrze energii - skil ataku, mocniejszy i szybszy niż
Wybuch energii. Polecam wymaxować. Przyda się na czas farmy,
gdyż Czarodziejka praktycznie cały czas używa skili.
* Przemiana - przemienia życie w manę. Niezwykle przydatna
umiejętność, która w przyszłości stanie się naszym nawykiem. Maxujemy.
* Przekleństwo - spowalnia przeciwnika. Trwa naprawdę
długo i nie raz ratuje nas przed szybszymi od nas mobami/graczami. Max.
* Magiczny odpoczynek - buff, dzięki któremu szybciej regeneruje się mana.
Przydatne jeśli rzucamy na kogoś. Na siebie, więcej many używamy,
niż nam przybywa. Jednak max.
* Chakra - buff zwiększający prędkość biegania. Dla powolnej
Czarodziejki to absolutna konieczność, chyba że chcemy do
końca gry inwestować w Eliksiry Prędkości. Max.
* Bezwładność - obniża szybkość ataku przeciwnika. Max.
* Śmiertelny Wróg - skil ataku, dający lepszy efekt z kosturem. Ja jednak
prawie go nie używałam przez cały okres
farmy. Aby go wykonać trzeba podejść do przeciwnika, a jak
wiadomo Czarodziejka to postać dystansowa. Jak dla mnie
zbędny skil.
* Tajemna wiedza - kolejny skil ataku, konieczny do wybrania
przez nas specjalizacji. Najsilniejszy z dotychczas
dostępnych. Max.
* Pośpiech - osobisty buff podnoszący naszą prędkość ataku.
Bardzo ważna umiejętność
dla wolno atakującej (narazie ) Czarodziejki. Max.
* Magiczna precycja - podnosi celność magiczną.
Czarodziejka bardzo dużo missuje. Przez całą grę musimy stawiać na
celność magiczną i bdm. Skil obowiązkowo maxujemy.
* Błysk - buff sprawiający, że szybciej możemy wykonać umiejętność. Max.
* Nova bólu - nasz pierwszy skil obszarowy, bardzo przydatny do farmienia.
Atakuje do pięciu przeciwników jednocześnie.
Osobiście sugeruję maxować.

b) Skile pasywne

* Eteryczna bariera - podnosi obroną fizyczną. Mamy jej malutko, więc max.
* Wizja - zwiększa nam atak magiczny. Max.
* Magiczna Tarcza - podnosi obronę magiczną. Max.
* Wytrwałość - skraca regenerację many. Max.
* Wzmocnienie - podwyższa życie. Mamy go niezbyt wiele, więc maxujemy.
* Czarnoksięstwo - skraca czas ładowania się
umiejętności. Czyli pasywny Błysk ;P Max.

8) SKILE PO 31LVL

Po wybraniu klasy u Mistrza Czarodziejek, odblokowują
się nam kolejne skile. Jak powyżej, mając dużo PU i dostęp
do Item Shopu, maxujemy wszystko, jeśli nie... No cóż,
musimy wybierać na czym nam najbardziej zależy.

a) Skile aktywne

* Terra - nasz najsilniejszy skil atakujący. Max.
* Strach - określiłabym tą umiejętność jako wersję
demo Symulacji (Zamachowiec) Co prawda odwraca
od nas uwagę mobka na kilka sekund, ale to wystarcza,
by się zbuffować/uleczyć/uciec do miasta. Max.
* Ognisty Krąg - nasz drugi skil obszarowy. Atakuje
do pięciu przeciwników w zasięgu 20m. Max.
* Strzała Lodu - silny atak, redukuje także prędkość
poruszania się celu. Jest co prawda to słabo zauważalne,
ale warto maxować, że względu na jej duże obrażenia.
* Nova Chaosu - kolejny skil obszarowy Dla tej
umiejętności warto grać Czarownicą. Na Duszkach - cudo.
Przysparza przeciwnikom będącym w zasięgu ogromne szkody,
zwiększając przy tym ich atak. Nie musimy zaznaczać celu
aby wykonać ten skil.
* Meteor, Huragan i Zemsta Mrozu - Jeszcze niedostępne w polskiej wersji.

b) Skile pasywne

* Opanowanie Magii - Podnosi atak magiczny, gdy nałożony
jest kostur. Max.
* Bariera Energii - Podwyższa unikanie z bliska, gdy
nałożony jets kostur. Max.
* Magiczna Tarcza 2 - Kontynuacja skila podwyższajacego
obronę fizyczną. Max.
* Wytrwałość 2 - Podnosi regenerację many. Max.
* Magiczny Fokus - Podnosi prędkość ataku i obronę
fizyczną. Wreszcie nasza Czarusia nie męczy się z
prędkością bicia 16 (z buffem osiągała dotąd 14).
Po wymaxowaniu tej umiejętności, prędkość naszego
ataku wynosi już 12!
* Zaklęcie Energii - Podnosi maksywmalne życie i manę.
Maxujemy.


Jeżeli pomogłem,daj reputa.

Offline

 

#3 2010-04-29 17:54:06

 jorny

Administrator

4484488
Skąd: Koszalin
Zarejestrowany: 2010-04-28
Posty: 44
Punktów :   
WWW

Re: Poradnik dla czarownicy By LRSA

9) PLAN DZIAŁANIA

a) Na samym początku gry zapisujemy się w Lvl Support
na ucznia. Szukamy mistrza, który nas wspomoże wiedzą
(może też nam dać trochę funduszy na początek, ale UWAGA,
mistrz NIC NIE MUSI!). Może i mógłby nas podexpić do 20lvl,
ale tego nie polecam. Zostaniesz wtedy wrzucony na głęboką
wodę Procyon. Bez skili praktycznie żadnych, bo gdzie niby
miałeś je nabić na początkowe skile? Polecam pozwiedzać
sobie Juno, na 17lvl wybrać się do Procyon, by bić ghule
i mumie. Po wbiciu 20lvl udajemy się do Mistrza Czarodziejek
po przydatny naszyjnik ucznia, a w naszym
ekwipunku pojawia się broń eventowa, którą jak najszybciej
należy ulepszyć (do +3 kamieniami siły u Alchemika w Juno,
później kamieniami niebiańskimi).
b) Idziemy z jajem smoka lub fletnią pana po zadanie na
peta do Lorein, a następnie teleportujemy się do Dratan,
do Archeologa Jajana. Otrzymamy od niego smoczątko lub
kucyka. Za każde nasze 3 uderzenia on dostaje 1 punkt
doświadczenia. Kiedy wbije lvl idziemy do Trenera Zwierzaków
i rozdajemy mu punkty w obronę, gdyż to będzie
najmądrzejszym rozwiązaniem na tym etapie gry.
c) Będąc w gildii z minimum 6 poziomem, prosimy przywódcę
o zablokowanie expa.
d) Zbieramy odpowiednią ilość PU.
e) Po odblokwaniu expa, siedzimy w Procyon do 32lvl.
Następnie udajemy się w party na Sfinksy w Dratan
(Czarownica już na 31lvl bez problemu soluje silnego Sfinksa
Oszczepnika, oczywiście unikając walki wręcz).
Pozostajemy tam do ok 40lvl. Później można się przerzucić
na gremliny w Egeha - dają minimalnie więcej expa od
Sfinksów.
f) Kolejnym etapem naszej podróży jest więzienie Margradoom w Merak
(niekoniecznie, chyba, że chcesz jeszcze trochę podfarmić na białych
mobach czy podropić niebianki ).
g) Bokery w Egeha. Na początku w party, później bez problemu bedziemy
mogli je solować. Pamiętaj o przestawieniu peta na obronę magiczną!
(-->patrz punkt g, alternatywa Bokerów)
h) Duchy Kopalnia kasy, dropu, niebianów, doświadczenia,
a także później PU. Raj. Siedzimy na duchach do 92lvl
jeśli zależy nam właśnie na dropie i pieniądzach, gdyż
później exp staje się mizerny, a wtedy...
i) ... wybawieniem staje się Piramida w Dratan, tzw. Tomb
czy Grobowiec Theosa. W sumie, ja w party z Wiedźmą
(ja wtedy 40lvl, ona 35) wybraliśmy się do
Tomba na Antyczne Mumie...
Co prawda klepaliśmy jedną jakieś 5-8minut, ale patrząc jak
propcenty przeskakiwały w oka mgnieniu, zostaliśmy tam już
bardzo długo
j) Aby wydropić częsci setu dla swojej klasy, wybieramy się do
Wieży Dusz w Egeha, uzbrojeni w esencje zdobyczy oraz
rulony szczęścia. Jak wiadomo (bądź jeśli to czytasz,
właśnie niewiadomo ) od 73lvl trzeba posiadać poziom postaci dokładnie
taki sam jak poziom broni czy zbroi. Dodatkowo, nie można
wymieniać tych itemków u Zbieracza Ryl, jak to było możliwe
wcześniej.
k) Części setów 85-87 oraz bronie 85lvl dropimy w Strayanie.

Broń i zbroja mają różne kolory.

b6 - niebieskie, 6 pieczęci, w tym jedna np. Poziom

Zbrojenia -10
(pozwala nam założyć tę część 10lvl poniżej poziomu broni)
b5 - niebieskie, 5 pieczęci
b5e - jak wyżej, tyle że w unikanie (tego nam trzeba)
b4 - niebieskie, 4 pieczęci
g5 - zielone, 5 pieczęci
g5e - zielone, 5 pieczęci, w unikanie (jeśli nie stać nas na b5 kupujemy g)
g4 - analogicznie, 4 pieczęci

Niebieskie mają największą wartość, ze względu na największe
bonusy zawarte w pieczęciach. Warto w nie zainwestować. Gdy
jednak cena ich przekracza nasze aktualne możliwości
finansowe,
staramy się zaopatrzyć w części zielone (oczywiście na unikanie,
bo obrona to badziew). Są jeszcze żółte i białe części,
które nosić
powinnno się tylko w charakterze zastępstwa, gdy jakaś
lepsza część ulegnie spaleniu - są po prostu duuużo słabsze.

Jeśli nie chcesz się męczyć z wbijaniem lvl,
jest możliwy oczywiście power lvl,
ale tu oczywiście znów potrzeba dostępu do Item Shopu.

Jeśli nie chcesz się męczyć z wbijaniem lvl, jest możliwy
oczywiście power lvl, ale tu oczywiście znów potrzeba
dostępu do Item Shopu.

10) ACC

a) Do PvE

Do expienia z pewnością bardzo przydatna nam będzie
absorbcja życia i many. Ważna jest także celność i
ciosy krytyczne.

b) Do PvP

Do walki z innymi graczami powinniśmy się zaopatrzyć
w acc z duuużą ilością celności.


Jeżeli pomogłem,daj reputa.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.serwer-azalia.pun.pl www.swiat-cs.pun.pl www.narutek.pun.pl www.elekitelek.pun.pl www.techniak.pun.pl